תהליך מותאם אישית

"במהלך השנים בהן אני עוסקת כמאמנת להעצמה אישית ושיפור חווית החיים, טיפלתי במאות אנשים בקליניקה.

כל אחד והתהליך האישי שלו, כל ליווי אישי מותאם ספציפית לצורך ולבקשה של המתאמן, בהתאם למצבו למטרתו ולנסיבות שהביאו אותו לבוא אליי מתוך הרצון לעשות שינוי בחייו.

ליוויתי אנשים בתהליכי אימון שונים בתחום הרגשי, ההתנהגותי והמחשבתי.

תהליכי אימון שליוויתי בתחום הרגשי, התבססו בעיקר על הצורך לשחרר רגשות מעכבים כגון: כאב וגעגוע עקב פרידה; אובדן קשה; מקרים של אכזבה גדולה מול ציפייה לדבר אחר; כעס וכאב מול בגידה ואובדן האמון בבן אדם קרוב; וכן גם רצון עז, תסכול וחוסר אונים מול מטרה בלתי מושגת או מול מציאות בלתי רצויה. לשמחתי הרבה הייתה לי הזכות ללוות ולהקל על כאבם של המתאמנים, עד לרמה של תחושת שחרור וחופש.

תהלכי אימון שליוויתי בתחום ההתנהגותי, התבססו בעיקר על מקרים בהם אנשים נמנעו מלעשות דברים שיכלו לקדם אותם, או שעשו דברים שפגעו בחופש הפעולה שלהם ובבריאותם. מקרים כגון: הימנעות מהתקדמות בתפקיד בעבודה, עקב פחד מול סמכות או מול קהל; הימנעות מלנהוג ברכבם בכבישים פתוחים עקב פחד מאיבוד שליטה; פחד מדחייה, שמנע מהם יצירת קשר עם בן המין השני ואנשים בכלל; מקרים של התמכרויות שונות כגון עישון, שתייה מתוקה ומוגזת או אכילת מזון עתיר שומן וסוכר; ועוד מקרים רבים, מורכבים יותר ומורכבים פחות. אנשים אלו חיו שנים רבות בהימנעות מתמדת או בחוסר שליטה בדחף, מול הרצון להתנהג בחופש ובשלמות מול אותה המגבלה ולשמחתי הרבה הייתה לי הזכות להיות חלק מתהליך השינוי שהם ביקשו עבור עצמם.

תהליכי אימון שליוויתי בתחום המחשבתי התבססו בעיקר על מקרים בהם המתאמן חשב והאמין שאין לו את היכולת והמסוגלות לממש את עצמו ולהגיע למטרה שלו, אלה נקראות גם אמונות  מגבילות, שנובעות מדימוי עצמי, ערך עצמי ובטחון עצמי נמוכים, שלרוב גם מגשימות את עצמן ומונעות מהאדם לממש את הפוטנציאל האמתי הטמון בו ולהגיע למטרה ולהצלחה שבה הוא רוצה.

ליוויתי מקרים אלה ועוד רבים בתהליכי אימון המותאמים אישית, כל מקרה לגופו בגישה ובדרך המתאימה לו. תהליך האימון יכול להיות קצר, אפילו חד פעמי, או ממושך. זה משתנה מאדם לאדם וממקרה למקרה. פעמים רבות זה גם תלוי במתאמנים עצמם וברמת המוטיבציה שלהם לשינוי המבוקש.

כשאני רואה את תוצאות האימון ואת ההשפעה המדהימה שהתהליך הקצר יחסית וממוקד המטרה מחולל בחייהם של המתאמנים שלי, אני מרגישה שאני מגשימה את הייעוד שלי וזה עבורי, הסיפוק הכי גדול שיש.

האימון האישי מתאים לכל מי שמתקשה להתמודד לבד עם מציאות בלתי רצויה, בתחום הרגשי ההתנהגותי או המחשבתי בחיים ורוצה ליצור שינוי משמעותי ואמתי בתהליך ממוקד וקצר יחסית.

מוזמנים לפנות אלי. בשביל זה אני כאן ויש בידיי את כל הכלים לעזור גם לכם."